×

 

A termékcsoporttal kapcsolatos tájékozatlansághoz nagymértékben hozzájárulhatnak a sok esetben félrevezető reklámok is. Az egyre növekvő kereslet az étrend-kiegészítők egyre fokozottabb reklámozását eredményezi. Számos óriásplakát, tévé- és rádióhirdetés, internetes hirdetés útján próbálják elérni a fogyasztókat az étrend-kiegészítőket forgalmazó vállalkozások.

 

Annak ellenére, hogy a jelölésre vonatkozó szabályokat a reklámozás során is be kell tartani, számos alkalommal előfordul, hogy az étrend-kiegészítők reklámjában terápiás, betegség megelőző hatást vagy valótlan, tudományosan nem megalapozott hatásokat tulajdonítanak a terméknek, esetleg a termék fogyasztása kapcsán gyors fogyást ígérnek.”

 

Étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos további tudnivalókért keresse fel az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet honlapját:  

 

https://ogyei.gov.hu/etrend_kiegeszitokkel_kapcsolatos_lakossagi_tudnivalok_/